vineri, 5 septembrie 2008
imi pare rau....
Desi scriu des pe blogul meu, foarte rar spun exact ce simt si ce stare de spirit am cu adevarat. Am invatat foarte bine sa ascund totul si sa incui acolo in suflet tot ce doare, tot ce e urat, tot ce deranjeaza si mai ales fericirea. Nu imi place ca lumea sa vada ca sunt nefericita. Nefericirea e un lucru care mahneste pe toti din jurul nostru. Nimeni nu este cu adevarat fericit, dar sunt multi, si ii admir pt asta, ca reusesc sa spuna totul asa cum este, sa nu incerce sa ii menajeze pe cei din jur. Ehh...lucru acesta eu nu il pot face. Pt mine reprezinta o adevarata problema sa ii spun unui om ca nu sunt ok, ca ma doare piciorul, ca am o frica in mine sau te mai miri ce. Este de`a dreptul imposibil.

Zilele acestea am incercat sa dorm, sa ma foiesc, sa gasesc orice de facut mai putin sa invat si nu ca as avea ceva cu invatatul pt ca e foarte ok sa inveti, probl e ca imi dau seama ca voi incepe sa devin stresata si asta nu duce decat la declin. Si aceste zile parca au intrat in sac, a venit perioada cand imi vine sa ma dau cat pot eu peste cap si asa mai departe si parca totul e in van.

Sunt stresata, imi e frica si nimic nu se lipeste de mine. Gesturile necugetate nu inceteaza sa imi apara in minte, dar continui pt ca sper ca va fi bine. Ce inseamna acest bine habar nu am. Imi dau seama ca oricat de inconstienta as vrea sa fiu, acum nu am timp si nici nu pot sa fiu. Ma gandesc la solutii si parca nu mai apare nimic in minte. Imi aduc aminte de situatia din vara care nu a fost deloc roz si doar o minune Dumnezeiasca a facut sa se intample asa.
Sper si imi doresc sa fie la fel si de data aceasta, dar "am avut o vara"...oare ce am facut?

Sunt in criza de timp, sunt stresata, suparata si imi vine sa plang. Lacrimile sunt foarte lente si doare atat de mult caci furia este mult prea mare ca sa ajung sa pot plange. Nu am timp de nimic, sunt debusolata iar ce va veni nici nu vreau sa ma gandesc.

Rusine? Cred ca nu mai exista cuvant pt ceea ce simt. Uratenie, hidosenie si foarte multa suparare.

E corect? Da! Este! Niciodata sa nu spui niciodata!

Imi pare rau ca va dezamagesc...dar nu stiu unde duce drumul acesta...

posted by Niniveh @ 09:06  
2 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home
 
 
about me
Fotografia mea
Nume:
Locația: Timisoara, Romania

Not welcome

Udah Lewat
Archives
Say what?

Never argue with an idiot. The people watching might not know the difference

Do belive

I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong? (Willie Nelson).

Best quote

Everything has beauty, but not everyone sees it.

Links
Template by
Blogger Templates
© Point of view