marți, 2 septembrie 2008
Sa iubesti e bine...dar nu pe tine insuti
[Poate ca nu e bine sa recunosti ca viata se joaca cu tine si totul se intoarce si totul este platit..si ca odata radeai tu...acum rade el de tine. Astazi a fost una din zilele in care m`am simtit total aiurea..M`am saturat de cat de complicata e viata si sa nu vina nimeni sa imi spuna ca nu e asa pt ca in momentul acesta imi vin 1000 de motive cu care pur si simplu il pot desfinta!!!!

Cum se stie foarte bine nu am nici un stres in general cu luatul de decizii....Le las sa vina de la sine si daca sunt luate de altii e ok...doar sa ma lase lumea pe mine in pace...Dar vine vremea cand trebuie sa pui punct sa spui PA tot ce a fost trebuie sa se termine din acest moment. Si cam asta a fost astazi...Nu stiu daca sunt cele mai bune decizii luate de mine, nu stiu daca e ok sau nu...poate trebuia sa ma aventurez, sa visez si sa sper, poate trebuia sa`i dau o sansa, poate trebuia sa fiu infantila din trecut sau inconstienta de 19 ani....poate...e momentul acela cand nu stii pe ce nisipuri te afli..ai conturat ceva in minte dar nu stii sigur cum vor evolua lucrurile si nici cum vei fi tu in viitor.

Aveam o vreme cand puteam sa prevad intamplarile...s`a intamplat ceva...nu am mai vrut sa aflu nimic din viitor, sa nu mai imi bat capul cu posibile intamplari...astfel ca acum totul e ciudat, placut, neobisnuit si mai ales te indeamna la aventura. ]

Si acum revenind la un personaj foarte interesant, care da dintr`o bara in alta...pacat ca nu are treaba cu, cucuiele, evetual de ar fi ceva socuri ce sa ii influenteze ritmul cardiac. Sunt intrigata de faptul ca odata cuiva nu ii convenea deloc trecutul meu...desi se spune ca nu cauti in poseta si in trecutul unei fete, am permis candva acest lucru si totul s`a rasfrant asupra mea. Am fost blamata pentru weed, pentru stilul de a ma imbraca, pentru stilul de a ma comporta, pentru indiferenta si pasivitatea cu care traiam, pentru plimbarile din trecut prin diferitele cluburi, baruri, terase sau birturi, pentru berile baute["numai doua"] sau pentru cocktailurile din club, pentru faptul ca stiam prea multa lume, pentru modul cum dansam, pentru faptul ca nu lasam portite deschise si spuneam lucrurilor pe nume, iar limba romana nu isi facea aparitia cu intelesurile ei, pentru modul dezinvolt de a ma lua de oricine si de a deveni prieteni la catarama, pentru ca nu imi pasa de moda si mai ales pentru faptul ca nu ma interesa sa fiu nice cu nimeni, just me. Am fost blamata pentru ca as fi laut si eu ceva lucru bun de la acest distins domn. Culoarea verde. Pai mai domn infantil ce esti are oare rost sa stau si sa ma gandesc cate tshirturi aveam eu verzi? sau ce lentile de contact am? Pai mai pruncule sa vb asa...muzica...de la rock prafuit ai ajuns sa asculti bands pe care le ascultam de acum 3 ani...ai ajuns sa fii omul acela cool care nu mai merge in Costinesti ci acolo la prietenii mei, desi acum un an distractia era doar Costinesti...eu eram doar o idioata si o tampita care isi dorea de 1 mai la mare...si vara sa mergem la tampitii mei....fraierii aceia din Papillon...jerpelitii aceia...Cum se schimba omul. Si sa spui ca am avut o influenta proasta? :))) Ma faci sa ma prapadesc de ras. Ai auzit tu de Patrice pana cand a ramas cd`ul din cdplayer la tine, care btw ai uitat sa mi`l mai dai...impreuna cu alte multe tricouri si flanela care mai nou e posta si nici macar nu e a ta. Si tot eu am fost aia nashpa si aiurea? Macar nu m`am coborat la nivelul de a ma pune stapana pe lucruri care nu erau ale mele...dar degeaba au unii faima[proasta ce e drept], case si masini cand nu au cu ce sa se imbrace si folosesc lucrurile altora.

La cat sunt de scarbita as avea atat de multe sa iti spun. O fac aici pt a nu ma da in spectacol de fata cu lumea de pe strada.

Mi`e greata de unii oameni. Traiesti si tu ceva deosebit si acest lucru ti se pare extraordinar. Nu suport oamenii care copieaza mereu. Nu ai nimic al tau. Nu esti deloc original. Te iei dupa cum bate vantul. Stii la ce ma gandesc? La cum ai putut sa treci de la manele si top 10 hits la Bob Marley sau Patrice? Cam mare diferenta. Sa nu uitam de casetele cu Queen& Co. si de certurile pt Vama, Ahh si btw fetele ce asculta acest gen de muzica sunt mai speciale asa de felul lor. Ma mir ca reusesti sa legi doua cuvinte cu ele....In general acesti oameni sunt sinceri si foarte directi si au idei proprii, ceea ce la tine e cam greu....

Damn! Oamenii acestia sunt oamenii care fumeaza weed cand au chef, beau cand li se pune musca pe mana stanga, citesc carti serioase si sunt informati despre tot, ce e cel mai important ca ies cand simt ei nevoia, la orice ora din zi si din noapte, nu au nevoie de permisiuni, telefoane si rapoarte. Se distreaza fara sa aiba nici o treaba cu Mega`lomanii.

Ia aminte baietas fluturas. In viata nu exista sensul unic de care se crede...oamenii merg pe contrasens...ca pe importantele Cl Aradului si Cl Sagului. Depasiri interzise, amenzi si revenire la vechiul fel de a fi al persoanei, inconjurat de oameni...Oare cati vor fi acolo?

Acum zambeste!, cu pasi inceti vor rade altii.
posted by Niniveh @ 10:41  
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home
 
 
about me
Fotografia mea
Nume:
Locația: Timisoara, Romania

Not welcome

Udah Lewat
Archives
Say what?

Never argue with an idiot. The people watching might not know the difference

Do belive

I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong? (Willie Nelson).

Best quote

Everything has beauty, but not everyone sees it.

Links
Template by
Blogger Templates
© Point of view